Diskusjonsforum
Dato/klokkeslett: 07 Sep 2010, 23:16

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Kulturuker i Rælingen 08
InnleggSkrevet: 01 Sep 2008, 22:30 
Avlogget
Site Admin
Brukerens avatar

Har fått programmet for kulturuker i Rælingen 08 i postkassa. Til min overraskelse ser jeg at RJFF er arrangør eller med-arrangør til 3 arrangementer. Dette er "Åpen skytterbane" i dag, 1. sep., "Familiedag på Myrdammen" 6. sep. og "Lysbildeforedrag: På tur med Lars Monsen", med Trond Strømdahl 18. sep. Grunnen til at jeg er overrasket over å lese dette i programmet for kulturukene, er at jeg ikke har sett noe om disse arrangementene på RJFFs hjemmesider. Info om arrangementer i RJFFs regi burde jo i aller høyeste grad ligge her. Det er i alle fall her jeg prøver å holde meg oppdatert om hva som skjer i foreningen :?

Her er forøvrig et lite utdrag fra "Medlemsinformasjon fra RJFF sommeren 2008":
Sitat:
Hjemmesider
Det er en utfordring å holde medlemmene våre oppdatert om alle de aktivitetene vi gjennomfører, selv om vi ser at stadig flere bruker våre hjemmesider.
Vi oppdaterer disse sidene jevnlig, og oppfordrer enda flere til å ta en titt innom sidene våre for å få med seg siste nytt.

:wink:

Topp

Innleggets emne: Re: Kulturuker i Rælingen 08
InnleggSkrevet: 02 Sep 2008, 09:06 
Avlogget
Site Admin
Brukerens avatar

Da ligger det info om kulturukene under nyheter på hjemmesidene våre. Beklager at ikke dette har blitt publisert tidligere...

Topp

InnleggSkrevet: 02 Sep 2008, 10:31 
Avlogget
Site Admin
Brukerens avatar

Flott :D

Topp

InnleggSkrevet: 02 Sep 2008, 10:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Vi hadde om lag 30 barn, ungdom og voksne innom hos oss på leirduebanen i går. De fleste hadde aldri skutt med hagle før, men etter litt instruksjon fra Geir Olav, Jim og Ivar traff de aller fleste riktig så bra.
Noen av de yngste gutta ble kjempegode, og flere av dem avsluttet med å skyte dobbeltskudd med treff på begge skuddene!
En stor takk til instruktørene!
Skytedagen vil bli gjennomført på nytt til våren. Også da i samarbeid med Rælingen Skytterlag.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Sep 2008, 14:50 
Avlogget

dem som har lyst til og dra på foredrag "tur med lars monsen" kan ringe øystein mollander daglig leder for åmodt ungdoms hus... Torsd. 18. sept. kl. 1930: Foredrag: "På tur med Lars Monsen". Trond Strømdahl viser bilder og forteller fra sine turer sammen med Lars Monsen. Aamodt ungdomshus. vi har tatt dette på åmodt fordi vi vil jo få med flest mulig ungdommer, men alle er hjertelig velkommen til åmodt uansett alder.. aamodt.ungdomshus@ralingen.kommune.no kan sende mail til han.... eller ring mellom 14:00-20:30 TLF 63 83 50 95.. fra mandag til torsdag!!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: